.
Gdy rzeżucha powędrowała „na okno”, przedszkolaki zajęły się sadzeniem fasoli.
.
.
Cztery dziewczynki uwijały się z układaniem fasolek na ziemi, przygotowanej w pojemniku.
.
.
.
Potem wciskały je w ziemię. Gdy zostały całkowicie „schowane” pod powierzchnią, jeszcze lekko przysypane… Hubert przystąpił do podlewania.
.
Potem wciskały je w ziemię. Gdy zostały całkowicie „schowane” pod powierzchnią, jeszcze lekko przysypane… Hubert przystąpił do podlewania.
.
.
Ola D. wraz z innymi przyglądała się pracy kolegi… (przecież podlewała wcześniej podłoże pod rzeżuchę, więc ma już trochę doświadczenia).
.
Pojemnik z fasolą został odstawiony do kącika przyrody. Będziemy systematycznie obserwować wzrost tej rośliny i „opiekować się” nią.
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz